פרסום בפייסבוק לעסקים
כדי להתחיל עם פרסום בפייסבוק, עסקים צריכים ליצור חשבון Facebook Business Manager ולהגדיר חשבון Facebook Ad. תהליך זה כולל הגדרת מטרת הקמפיין, בחירת קהל היעד, הגדרת תקציב ויצירת תוכן מודעה מרתק. פייסבוק מספקת מגוון פורמטים של מודעות, לרבות מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה ועוד, המאפשרות לעסקים לבחור את הפורמט המתאים ביותר למטרות הפרסום של העסק שלכם.
מיקוד ופילוח קהלים
פייסבוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות מיקוד כדי להבטיח שתוכלו להגיע לקהל המתאים ביותר עבורכם. עסקים יכולים למקד למשתמשים על סמך נתונים דמוגרפיים כגון גיל, מגדר, מיקום ושפה. יתרה מכך, פרסום בפייסבוק לעסקים מספק אפשרויות מיקוד מתקדמות המאפשרות לעסקים להתמקד בתחומי עניין ספציפיים, התנהגויות ואפילו קשרים. על ידי פילוח יעיל של הקהל, עסקים יכולים למקסם את ההשפעה של המודעות שלהם ולשפר את ההחזר על ההשקעה (ROI). רוצים לקרוא על פרסום ממומן באינסטגרם לחצו >>
עוד שירותים שאנו מספקים:
שיווק מחדש וקהלים מותאמים אישית
אחת התכונות החזקות ביותר של פרסום בפייסבוק לעסקים היא היכולת ליצור קהלים מותאמים אישית על סמך מבקרים באתר, משתמשי אפליקציות או רשימות לקוחות. על ידי מינוף תכונה זו, אנחנו בתור מפרסמים יכולים ליצור קמפיינים של שיווק מחדש המכוונים ספציפית למשתמשים שכבר קיימו אינטראקציה עם המותג שלכם. פרסום זה עוזר לעסק שלכם להביא לידים רלוונטים יותר.